Pagina's

donderdag 30 mei 2013

Ton-sur-ton...

Hebben jullie het al gehoord? Het weer wordt iets beter, wat meer zon en wat warmer, dat is een fijn vooruitzicht!
Vandaag laat ik jullie weer een CAS (clean and simple) kaart zien. Ik begin het steeds leuker te vinden om dit soort kaarten te maken, heb nu ook niet meer zo snel het gevoel dat ik iets mis op de kaart.
De basis is een staande kaart waarvan ik de hoekjes onderaan afgerond heb. Dezelfde vorm heb ik terug laten komen op de kaart. Verder nog knoopjes en twine gebruikt, onderaan tekst gestempeld en voilà, klaar is CAS ;-)!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Crazy for CAS, "ton-sur-ton".

Ik wil jullie ook bedanken dat jullie mijn blog bezoeken en reacties achterlaten, ik blijf het ontzettend leuk vinden!


20 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel mooi gedaan een leuke kaart Annerieke.

groetjes karin

Nelleke zei

Dat het mooier weer wordt komt goed uit, wij gaan morgen een weekeinde weg. CAS kaarten zwijn ook leuk om te maken, wel op zijn tijd vind ik. En deze is ook weer super geworden. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat een leuke CAS kaart,mooi gedaan met de -zakjes- en de knoopjes, het lintje en tekst maken het helemaal af..liefs van Ans

Adriana zei

Wat een leuke layout! Mooi gemaakt.

Linda zei

Wat is ie mooi geworden
gr linda

!neke zei

Mooie kaart, zo strak en smaakvol!
Groetjes !neke

ellyscard creatief zei

Super kaartje.
Gr Elly

Anita Meijer zei

Wat een prachtig CAS-kaartje heb je gemaakt Annerieke, hij is heel mooi.
Liefs van Anita

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Vonnie zei

Mooi CAS kaartje. Mooie kleurstelling :-)
Liefs Yvonne

Vonnie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marja Kenter zei

Lief kaartje geworden.
Fijn weekend.
groetjes Marja

Antoinette Voorn zei

Owww mooie ton sur ton en lekker strak en stijlvol!

Gr Antoinette

Erica ♥ zei

Dit kaartje is ook weer heel erg
leuk geworden, mooi hoor ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita's blog zei

Prachtig kaartje. Leuk met die knoopjes. Bedankt voor het meedoen bij Crazy for Cas.

Ellen zei

Mooi effect zo alles in één kleurnuance.
Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
Groetjes Ellen

Renate zei

Dit is een heel mooi kaartje. Lekker rustig.

Groetjes Renate.

Tinie zei

Na de vakantie nu toch maar eens de blogs bezoeken:) Wat heb ik veel gemist bij jou, super al die prachtige creaties!!!

Groetjes Tinie

Linda Meijer zei

Erg lief kaartje geworden!


Groetjes, Linda

Marlieke zei

Dit ziet er mooi uit zeg. Lek dat je meedoet bij crazy For CAS.