Pagina's

donderdag 25 april 2013

Tweet tweet...

Even een kort bericht. Bij Crazy for Cas zag ik een leuke sketch, dus ik heb een kaart gemaakt voor de challenge. De afbeeldingen en tekst zijn gestempeld met Distress Ink en ook de randen van het papier zijn licht beïnkt. Zijn deze vogeltjes niet lief? Ik viel als een blok voor ze ;-).

Dan heb ik nog leuk ander nieuws. Ik ben benaderd om deel uit te gaan maken van het Design Team van Digistamps4Joy. Ik kan jullie vertellen dat ik best wel trots ben dat ik gevraagd ben, maar de hoofdzaak is toch wel dat ik kaarten kan maken met leuke digi's. Want kaarten maken is toch wel een passie van mij en vind ik heerlijk om te doen. Binnenkort zien jullie wel wat verschijnen.

Bedankt weer voor jullie bezoekje, graag tot de volgende keer!

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatjes die vogeltjes! Snap wel dat je daar voor valt:-) en wat een leuke uitnodiging.......ben heel benieuwd.

Liefs Yvonne

Deborah zei

super!! Ze zijn mega schattig!!!
En wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd!!!
Liefs, Deborah

Nelleke zei

Wat leuk nieuws, gefeliciteerd! We zien vast wel wat van je verschijnen. En je vogeltjes? Die zijn zo lief, en ik herkende de sketch meten. Leuk gedaan. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Gefeliciteerd met het DT-schap, leuk als je kaarten/creaties worden gewaardeerd, leuke sketch en jij hebt die super gemaakt, met de leuke voegeltjes..Liefs van Ans

Sientje zei

Wat een lieve vogeltjes zeg. Lekker lenteachtig. Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

Charlotte zei

Die vogeltjes zijn inderdaad superschattig Annerieke! Mooie uitwerking met die 2 vakken.
Groetjes,
Charlotte

Desire Fourie zei

Such a chirpy card. Love the cute birdies and the colours.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Marja Kenter zei

Lief kaartje en inmiddels heb ik denk ik gevonden hoe ik volger van je kan worden. Ik hoop dat het is gelukt, je staat in ieder geval nu in mijn lijst.
groetjes Marja

Cindy zei

Hoi Annerieke,
Wat een superleuke Cas kaart en gefeliciteerd met het DT schap
Een fijne avond
Cindy

KarinsArtScrap zei

Je hebt een super leuke kaart gemaakt Annerieke.

en gefeliciteerd met je DT schap.

groetjes karin

Christine zei

Heel leuk nieuws is dat Annerieke! Je kaartje is goed geslaagd, schattig die vogeltjes!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een leuke kaart. Je kunt met deze sketch alle kanten op! EN vaak niet zo ingewikkeld, in elk geval als je een idee hebt ben je zo klaar!
Groetjes,
GerJanne

Rachel zei

Wat lief....een prachtig CAS kaartje! xx

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
lieve vogeltjes mooi gedaan!
Ook je kanjerkaartjes vind ik erg geslaagd!
Het roze kaartje is schattig,
wat leuk dat jullie dat ook doen, wij gaan op mooie daagjes ook vaak op de fiets of te voet en dan koffie mee naar een heerlijk plekje ergens...
Groetjes van daatje en bovenal blijven genieten!!!!

Je@net zei

Wat een leuk nieuws, Annerieke, gefeliciteerd!
En je kaartje is erg leuk geworden, die vogeltjes zijn inderdaad super schattig!

Marja Kenter zei

Hi Annerieke
Even een antwoord op jouw vraag of ik nu weet wat het probleem was om volger van je te worden.
Nede, ik weet het niet. IK krijg nog steeds je volgers niet te zien, had dat nu ook bij iemand anders en via mijn leeslijst ben ik nu op een anders manier volger geworden.
Ga me er maar verder niet meer in verdiepen. In ieder geval is het nu gelukt.
Fijn week end.
Marja

Dora zei

erg leuk gedaan met die stempels, grappig dat tekst, zo leuk!
ik zag de sketch ook...zo eenvoudig, maar ook zo moeilijk uit te voeren.

gefeliciteerd dat je daar in de team mag zitten en helemaal dat je gevraagd bent. super!!
veel plezier.

Tinie zei

O wat vind ik dit weer bijzonder mooi, super gaaf!!!

Groetjes Tinie

Anja (scrappie) zei

Gefeliciteerd met je designplek en een heel erg leuk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan CFC.

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets Annerieke!
Leuk dat je meegedaan hebt met de uitdaging van Crazy for CAS.
Groetjes Ellen